Vragen & Contact

Vanwege grote drukte op onze website is op dit moment niet alle informatie beschikbaar. Vanaf woensdag 2 januari omstreeks 08.00 uur is postcodeloterij.nl weer bereikbaar voor de reguliere uitslagen, vragen over uw deelname, uw persoonlijke pagina en nieuws over onze Goede Doelen en de Loterij.

Veel gestelde vragen

Bent u één van de winnaars van de PostcodeKanjer van € 54,7 miljoen?
Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden  ›

Bent u één van de winnaars van de extra geldprijzen van € 1 miljoen of € 547.000,-?
Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden ›

Hoe kan ik meespelen met de PostcodeKanjer?
U kunt tot 1 januari, 2.00 uur loten bestellen via de knop 'Speel mee' op onze website

Heeft u vragen over de overige uitslagen uit de decembertrekking en Jaarlijkse 14e trekking?
Naast de PostcodeKanjer van € 54,7 miljoen en de extra geldprijzen valt er natuurlijk nog veel meer te winnen bij de Postcode Loterij. Alle overige uitslagen van de decembertrekking en 14e trekking zijn vanaf 2 januari om 08.00 uur te vinden op postcodeloterij.nl/uitslagen

Heeft u op dit moment vragen voor onze klantenservice of wilt u een wijziging doorgeven?
U kunt als volgt contact met ons opnemen:

Per contactformulier
Via het contactformulier stelt u makkelijk en snel een vraag aan onze collega's van Ledenservice.

Per telefoon
Vanaf donderdag 2 januari 9.00 uur kunt u contact opnemen met onze Ledenservice via 088 0201010 (normaal tarief). Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur bereikbaar en elke zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur. Op nieuwjaarsdag (1 januari 2020) is onze Ledenservice gesloten.

Volg ons op social media: