Vragen & Contact

Vanwege grote drukte op onze website is op dit moment niet alle informatie beschikbaar. Vanaf woensdag 2 januari omstreeks 08.00 uur is postcodeloterij.nl weer bereikbaar voor de reguliere uitslagen, vragen over uw deelname, uw persoonlijke pagina en nieuws over onze Goede Doelen en de Loterij.

Veel gestelde vragen

Bent u een van de winnaars van de PostcodeKanjer van € 53,9 miljoen?
Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden  ›

Bent u één van de winnaars van de SuperPostcodeprijzen van 3x € 1 miljoen of de 20 extra Buurt-Tonnen?
Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden ›

Hoe kan ik meespelen met de Nationale Postcode Loterij?
U kunt loten bestellen op www.postcodekanjer.nl ›

Heeft u vragen over de overige uitslagen van de decembertrekking en 14e trekking?
Naast de PostcodeKanjer en extra geldprijzen valt er natuurlijk nog veel meer te winnen bij de Postcode Loterij. Alle overige uitslagen uit de decembertrekking en 14e trekking zijn vanaf 2 januari 08.00 uur te vinden op postcodeloterij.nl/uitslagen

Heeft u op dit moment vragen voor onze klantenservice of wilt u een wijziging doorgeven?
U kunt als volgt contact met ons opnemen:

Per post
Onze adresgegevens zijn:

Nationale Postcode Loterij
Beethovenstraat 200
1077 JZ Amsterdam

Per telefoon
Vanaf woensdag 2 januari 09.00 uur kunt u contact opnemen met onze Ledenservice via 088 – 020 1010. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur bereikbaar en elke zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur. Op nieuwjaarsdag (1 januari 2019) is onze Ledenservice gesloten.

Contactformulier
U kunt ook contact met ons opnemen via het contactformulier om een vraag te stellen of een wijziging door te geven.

Volg ons op social media: